Så glad!!!

Idag vaknade jag och det blev inte alls som jag hade tänkt mig. Ebbe ( våran hund) spydde ner våran hall. Sedan körde jag Linnea till farmor och farfar. Efter det bar det iväg till skolan.

Nu äntligen börjar jag fatta matten. Fick idag reda på att jag hade fått bra betyg på det provet jag gjorde igår. Idag har jag gjort ett dataprov och känner mig väldigt nöjde med det. Imorgon är det prov igen som gäller.

Idag fick jag äntligen en tid att träffa familjerådgivningen. Jag vill diskutera Felicias boende. Jag tror inte hon mår bra av att bo varannan vecka. Ska bli skönt att få komma igång och prata.

Imorgon kommer min älskade Felicia till oss. Hon är jätte saknad. I helgen ska vi mysa och bara ha det gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0