YES!!!

Idag känns livet så mycket bättre. Fick idag prata lite med Felicias pappa och det känns som att vi kommer lösa allt nu framöver. Vi måste ju tänka på vad som är bäst fört våra underbara dotter även om vi har svårt för att prata.

Idag har jag även gjort matte prov som kändes helt okej. Hoppas jag blir godkänd för detta är inte lätt.
Gjort klart mitt svc arbete också och jobbat lite med min religion.

Hämtade Felicia tidigt idag och så har vi bakat bullar och kärleksmums.

Ikväll har vi varit hos några kompisar så barnen fick leka lite också.

Imorgon blir mösseberg med Helena och grabbarna. Ska bli roligt.

God natt alla. Jag är helt slut

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0