Nu blir jag fin

Ja nu sitter jag hos frissan och gör mig fin. Laddar inför nationellt prov i engelska idag,

Ikväll är jag och Linnea själva hemma. Vi ska bara mysa och ha det gott. Hur mycket hon nu vill mysa återstår att se. Men vi ska ha en lugn kväll.

Verkar som att jag inte kommer in på någon sommarkurs. Så jag ska vara hemma och vara mammaledig med mina gudingar. Kommer eventuellt jobba lite extra men inte så mycket.

Har även ändrat min ansökan till hösten på högskolan. Har sjuksköterska som första val sedan blev det socialpsykologiska programmet kommer jag inte in på några av dessa har jag sökt några kurser på högskolan. Nästa onsdag ska jag även prata med våran studivägledare på Komvux om att eventuellt läsa där också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0